Wednesday, September 16, 2015

Bilde Ekskursjon 

Onsdag 09.09.15 fikk vi en oppgave i faget PFO. Denne oppgave gikk ut på og ta flere bilder av ting vi fant eller så mens vi var på tur in til sentrum av Kristiansund.

-Oppgave 1: Dere skal ta bilde av skolen, bruk nærmiljøet og få til et oversiktsbilde.

Jeg tok dette bildet som jeg synes gir god oversikt av vår side av skolen.

-Oppgave 2: Ta et bilde av et sted på Kirkelandet som du har et godt minne fra.

Dette bildet ble tatt på Burgerking. En ting er at jeg er glad i burgerking generelt, men når det var den plassen jeg ble ekstra kjent med de i klassen min får jeg et enda bedre minne fra plassen.



-Oppgave 3: Dere skal ta et bilde av 2 forskjellige farger som representerer deg (kan ta kun et utsnitt av noe, en bil, hus, noe i naturen etc).

Jeg tok blde av håret til Emily som var rosa og en fargerik lekebil på storkaia senter. Jeg liker rosa men også mange forskjellige farger.


























-Oppgave 4: Skilt kan komme i mange forskjellige former. I byen skal dere ta bilde av et skilt med en skrifttype ( Utseende på skriften) som du synes er fin /stilig/kul.

Dette er et skilt som jeg fant på Burger King. Jeg liker dette skiltet fordi skrifttypen er litt barsk og den er oversiktlig.




-Oppgave 5: på byen skal dere finne et klesplagg som du ønsker deg. spør om du får prøve det, du skal ende opp med et bilde av deg selv med plagget på.

Jeg fikk ikke tatt bildet av klesplagg siden de i butikken sa det ikke var lov.


-Oppgave 6: Ta et bilde med en eller flere fra klassen. Dette skal være et halvnært utsnitt ( ca fra midjen og opp)

Her er jeg sammen med Emily, Maren, Malin, Lars, Adrian og Alette. vi er på storkaia senter.



-Oppgave 7: te en selfie eller få en medelev til å ta et bilde av deg sammen med en av statuene du kan finne i byen.

Jeg fikk noen andre til å ta bildet til for meg da jeg satt på en jern jort. Dessverre ble dette bildet borte og jeg finner det ikke. Dette gjør da at jeg ikke kan dele dette bildet. 
  



No comments:

Post a Comment