Wednesday, May 18, 2016

Selvvalgt oppgave


Denne gangen hadde jeg lyst til å prøve meg med typografi. Jeg hadde lyst til å lage tekst til en audio fil å lage teks til den. Metoden jeg har lyst til å bruke blir kalt ” Kinetic Typography motion Graphics.” her jobber du i Adobe afterefects for å få den formen du vil.


Jeg valgte kompetansemålene:

  • planlegge, gjennomføre, vurdere og dokumentere lydproduksjoner tilpassa ulike medium
  • bruke, vurdere og dokumentere ulike effekter og teknikker i redigeringen for å forsterke et budskap

Jeg føler at jeg kan få dette til fordi det henger sammen med vi selvvalgte oppgave.

Jeg planlegger å bruke timene på skolen til å jobbe med denne oppgaven. Men fra erfaring er det ikke veldig god konsentrasjon på skolen så tenker også at å jobbe hemme hadde vært lurt.

No comments:

Post a Comment